Κατασκευές

Δερμάτινο choker σε 5 λεπτά.

Καμία φορά μαζεύω υλικά, τα χαντακώνω στα ντουλάπια μου, δεν τα χρησιμοποιώ για χρόνια και μετά με πιάνει αμόκ και τα πετάω όλα μαζί. Κάτι τέτοιο πήγε να μου συμβεί και τις προάλλες, όταν είδα τις 4 σακούλες με scrap δέρματα που είχα στο ντουλάπι μου, ενώ έψαχνα χώρο για να βάλω αυτά που πήρα από την ανταλλαγή στο κουμπί.

Αυτή τη φορά όμως είπα να το «πάρω αλλιώς». Αφού πήρα βαθιές ανάσες, αποφάσισα  να τα ξεκαθαρίσω και να κρατήσω, μόνο, ότι θα χρησιμοποιούσα. Πάλι, όμως, δεν είχα δει – σκεφτεί κάτι συγκεκριμένο να τα κάνω, ώσπου… το ταίρι μου από την ανταλλαγή του secret santa, από το Efzin Creations, μου ζητούσε ένα choker!

Chooooker???  Ο εφιάλτης μου! Επειδή, (να το θέσω κομψά) η ανατομία του λαιμού μου δεν είναι η δέουσα (τουτέστιν έχω προγούλι) το choker είναι κάτι το οποίο δε θα έμπαινα  στη διαδικασία να το φτιάξω, ποοοοτέ!!! Όπως και να έχει όμως το ταίρι μου αυτό ζητούσε και μία ΑγιοΒασιλίτσα δεν πρέπει ποτέ να απογοητεύει το «παιδάκι» που περιμένει το δώρο του.

Έτσι, άρχισα την έρευνά μου για choker. Είδα πολλά και σκέφτηκα άλλα τόσα. Από το μυαλό μου πέρασαν ιδέες διάφορες ιδέες (κορδέλες, μεταλλικά στοιχεία, δαντέλες κτλ), αλλά τίποτα δεν μου έκανε «το κλίκ» όσο η ιδέα ενός choker από δέρμα! Μπορώ να πω, μάλιστα, ότι το αποτέλεσμα μου άρεσε τόσο πολύ, που δε σας κρύβω ότι μπήκα στον πειρασμό να το δοκιμάσω και εγώ!

Όπως θα δείτε και παρακάτω η διαδικασία είναι απλή, γρήγορη και τα υλικά λίγα. Ιδού λοιπόν:

materialsnew

Υλικά:

  • μυτο-τσίμπιδο
  • πενσάκι
  • δέρμα στρόγγυλο διαμέτρου 5εκ και 3εκ
  • μία λωρίδα δέρμα 1,5 Χ 30εκ
  • κόλλα για δέρμα (βενζινόκολλα)
  • 2 κρίκους
  • 2 ακροδέκτες φάρδους 1,5εκ
  • 1 καβουράκι για το κλείσιμο
  • μία αλυσίδα
  • Αναπτήρα

Βήματα:

Μετράμε το λαιμό μας. Αν για παράδειγμα είναι 38εκ κόβουμε την αλυσίδα στα 9εκ (αφού το δέρμα για τη βάση είναι στα 30εκ) για να έχουμε και λίγο περιθώριο.

burnit_new

Παίρνουμε τα στρόγγυλα δέρματα και τα καίμε περιμετρικά στην άκρη για να καμπυλώσουν και κολλάμε το μικρό κύκλο πάνω στο μεγάλο να γίνει σα λουλούδι. Αυτό το κάνουμε, κατά προτίμηση στο μπαλκόνι, μια και η μυρωδιά του καμένου δέρματος δεν είναι και τόσο ευχάριστη.

glueit_new

Διπλώνουμε τη βάση του choker στη μέση και κολλάμε το λουλούδι, έτσι ώστε όταν θα το φορέσουμε να μην είναι ακριβώς στη μέση.

clip_new

Έπειτα, εφαρμόζουμε τους ακροδέκτες και στις δυο άκρες. Μετά, βάζουμε τον ένα κρίκο και την αλυσίδα από τη μία μεριά, και τον άλλο κρίκο και το καβουράκι από την άλλη.

ready_new1

Έτσι απλά το  choker είναι έτοιμο! Με γεια σας!

Θα περιμένω και τις δικές σας δημιουργίες!

Καλή επιτυχία και τα λέμε την επόμενη εβδομάδα

MamaLia

 

8 σκέψεις σχετικά με το “Δερμάτινο choker σε 5 λεπτά.

  1. Και ναι ήρθε η ώρα της αποκάλυψης! Εγώ ήμουν η τυχερή παραλήπτρια του δώρου σου, το παρέλαβα και σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Η έκπληξη ήταν οτι μου το έκανες σε κόκκινο και είναι ακόμα πιο ταιριαστό για μένα! Συγγνώμη που σου έβαλα «δύσκολα», έγραψα στην αίτηση μεσα στον ενθουσιασμό μου ότι ήθελα τσοκερ αλλά εννοούσα γενικά από τον Αη-Βασίλη και μετά (που ήταν αργά) σκέφτηκα ότι η Αγιο-Βασιλίτσα μου μπορεί να το πάρει πολυ κυριολεκτικά! Όπως και να χει βγήκε σε καλό γιατι το καινούριο μου κολιέ είναι τέλειο! Και πάλι ευχαριστω και Καλές Γιορτές! (φυσικά θα ετοιμάσω και ανάρτηση!)

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.